[Quideuaquitarragona] de la laura aguade: PROPERA REUNIÓ!

laura aguadé lopez lauraaguadeahotmail.com
Dma Nov 28 18:33:15 CET 2006

Hola a tot-hom i tota-don!!

Acabo de llegir el correu de l'Amadeu on es convoca la propera reunió pel
dia 11 de desembre, i ES PODRIA CANVIAR????, doncs em sap moltíssim greu no
anar-me bé aquest dia doncs em queden tres dies de vacances i precisament he
agafat els dies 11,12 i 13 de desembre!!

Potser el dia 14 de desembre com us anirira???

Digueu alguna cosa val? tant de bo us vagi bé el canvi,

una abraçada solidària i salut per a tothom

laura.