[Quideuaquitarragona] material

Rebeca Tomás retosmayahoo.com
Dma Nov 14 12:23:15 CET 2006

Hola Gemma

El mail on em pots enviar el material de power points
que teniu és aquest mateix (yahoo).

Ja m'apunto la nova data de reunió: 28 de novembre. No
crec que hi pugui anar jo, molt probablement hi anirà
la Sonia, una noia que s'ha incoporat fa poc al grup
de TGN però que ja va venir a la reunió estatal de fa
uns dies a St. Andreu, i potser el Quim i l'Anna. Els
poso en Cc en aquest mail.

El Pep Prats, un altre xic del grup, ja havia fet un
CD una vegada amb tot el material que sortia a la web
de QdQ. No sé si hi ha hagut canvis o s'hi han penjat
coses noves. Jo ho donaré a qui vagi a la reunió i en
parleu. Per la resta:
- tríptic: donaré el que tinc en asturiano i a veure
què us sembla. Sempre li podem demanar la versió
electrònica  ala noia que va venir a la reunió estatal
- documents "pesats" faré una recopilació entre el que
tenim imprès i el que hi ha a la web

Queda alguna cosa més de material per al nostre grup?

Teniu idea de com es farà l'exposició de tot el que
tenim? Cada un dels 4 grups creats exposarà el que hi
ha i decidirem què en fem? o hem de portar ja
propostes elaborades?

Com tens el peu xica?

Records a tots
Rebeca