[Quideuaquitarragona] De Tomas Sentis

amadeu lopez milian amalmatinet.org
Dil Nov 13 11:10:58 CET 2006

Sobre penjar allò al Dossier d'Activitats Pedagògiques ja ho he parlat i
no hi ha cap impediment. Cal que em feu arribar l'oferta (xerrada, taller,
activitat que s'ofereix...) i si es té definit un calendari amb dies i
hores que es pot impartir. Jo m'encarregaré de fer l'adequació al
llenguatge dels profes. si us sembla bé, i especificar els eixos del
currículum que toca, transversalitats i aquestes coses. Jo tinc, entre el
material històric que guardo sobre això, el guió de xerrada que feiem
abams sobre el deute extern però crec que ja l'heuactualitzat.

  Pel que fa al llistat aquests dos dies he estat molt enfeinat i només puc
accedir-hi des de la feina. A començaments de setmana m'hi possaré.