[Quideuaquitarragona] CUNI informant ...

DOLORES CUNILLERA SALA docunisaayahoo.es
Dij Maig 25 09:12:42 CEST 2006

Hola a tothom, acabo de llegir el correu de l'Amadeo informant que la propera reunió serà el DIMECRES DIA 31 a les 7 de la tarda. A mi em passa igual que l'Amadeo, i hauré de sortir abans d'hora doncs tots els dimecres tenim la reunió els d'Amnistia i clar...Jo demanaria que la reunió tingués lloc a les 7 en punt i que tothom hi fos present , ÉS POSSIBLE...?
  Salutacions cordials

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com