[Quideuaquitarragona] (sense assumpte)

laura aguadé lopez lauraaguadeahotmail.com
Dij Maig 18 18:47:10 CEST 2006

Hola Amadeu,

acabo de rebre el teu missatge i  el diumenge realment no em va gens bé, ja
que tinc un altre compromís des de fa temps i no comptava que el diumenge
també calia està present a la festa solidària de cambrils... em sap greu.

Ah! la festa de comiat es per la Pili Romera?? si és així si-us-plau dona-li
molts i molts records de part meva i que aprofiti el màxim el camí solidari
que està a punt d'emprendre!! que m'escrigui!!

<ens veiem demà

Laura.