[Quideuaquitarragona] Cambrils - conte

Amadeo López amalmatinet.org
Dme Maig 17 23:27:50 CEST 2006

  Bona nit, (ha guanyat el Barça!!)
acabo de parlar amb la Franc sobre el material que ella necessita per
poder explicar el conte el dissabte a la tarda
i m'ha dit que li cal: un ordinador portàtil, un canó i una pantalla.
Jo li he comentat que no sabia si allà on s'ha d'explicar el conte hi
hauria punt de llum, ni si podriem aconseguir tot el que demana. Algú té
alguna idea. Caldria comentar-ho amb la organització abans o intentem
lligar-ho el divendres després de la xerrada?

Jo penso que si entre nosaltres no podem aconseguir tots els trastos,
millor intentem lligar-ho el divendres.

Amadeo.