RE: [Quideuaquitarragona] dia propera reunió ???

Anna Llupiÿffffe0 annallupiaayahoo.es
Dme Maig 10 23:11:08 CEST 2006

Bona nit,

Ahir ens vam reunir la Rebeca, la Neus i servidora per
muntar el taller per nens i us recomanem que no us el
perdeu!!!

La reunió serà a les 19h i allà hi serem. Ens va això
de ser contraculturals i reunir-nos durant la final de
la champions. (Cuni, t'hem enxampat!)

La xerrada va er bon camí. Però us posarem deures,
perquè no contestarem totes les preguntes que ens
facin nosaltres!!! (de què va la llei del deute? dels
diners de cooperació, quant va destinat a crèdits
fad?)

Records,

Anna i Quim