[Quideuaquitarragona] Xerrada 16: resposta al mail de l'Amadeu

Rebeca Tomás retosmayahoo.com
Dma Maig 9 09:02:43 CEST 2006

No hem parlat de lo de la persona de Bolívia i crec
que no hi ha altra remei que decidir-ho per mail, pq
tinc entès que la propera reunió és el dia 16. Jo crec
que estem en les mateixes i que tenim només 7 dies per
muntar una xerrada, però ara resulta que estic de més
bon humor i no em sembla malament muntar la xerrada,
sent conscients que vindrà qui vindrà... com ho veieu?
si us plau, contesteu el mail perquè kla Monica de BCN
està pendent d'una repostsa.

Aprofito per dir-vos que hem quedat aquesta tarda a
casa l'Anna i el Quim per preparar el taller de nens i
pares per Cambrils, qui pugui venir, hem quedat a les
17.45h. Que es posi en contacte amb mi o l'Anna i us
diem on viuen.

Jo vaig al seminari del 13 i crec que marxaré el dia
abans a BCN (divendres). Si algú està interessat en
venir que m'ho digui.

Fins ara!