[Quideuaquitarragona] Re: [Ripsol-est] evento en agosto sobre Repsol y deuda ecologica

infoaalisupay.org infoaalisupay.org
Div Jun 23 12:02:04 CEST 2006

hola rebeca,
una altra cosa: ens pots deixar un numero de telefon on et podem local·litzar?
també ens agradaria que ens possessiu en la llista de Qui deu a Qui.
gracies,
esperem trobar-nos aviat,
estem a la espera...
l'oscar