[Quideuaquitarragona] Re: [Ripsol-est] evento en agosto sobre Repsol y deuda ecologica

Rebeca Tomás retosmayahoo.com
Dma Jun 20 08:55:35 CEST 2006

Hola Oscar

a través de la llista de Repsol Mata m'ha arribat la
notícia d'un acte a Altafulla per l'agost.

A Tarragona existeix un grup de gent que treballa a la
Campanya Qui deu a qui per abolir el deute extern
(l'Edu Espallargas va participar en una reunió).

Potser podriem coordinar-nos per organitzar aquesta
xerrada que feu a Altafulla i per altres accions que
es puguin fer més endavant. Si us sembla bé que un dia
quedem per reunir-nos tots, crec que seria una bona
oportunitat per unir els esforços (alguns dels quals
ja es van invertir per muntar xerrades i per
col.laborar amb la Caminada fins a Repsol del passat
mes de maig) de la poca gent que treballa en aquests
temes a les comarques de Tarragona.

Ara ja teniu el meu correu (representant en aquest
moment a QdQ pq m'ha arribat a mi el correu, però
segur que parlo per tots els que col.laborem a la
campanya) per qualsevol comentari i si us voleu entrar
a la llista de Qui deu a qui, esteu benvinguts!!!

Fins aviat esperem!

  infoaalisupay.org              Para:
repsolmataamoviments.net

hola,en el marc de la campanya i aprofitant la propera
cel·lebracio del IV  festival solidari, a
altafulla,  estem planificant fer un judici  simbolic
a la companyia repsol per deute ecologic i social amb
els  pobles de l'amazonia. l'acte es
cel·lebraria a la plaça de vila
d'altafulla el dia nou d'agost. ja contem amb la
presencia del Jose  proaño d'accion ecologica,
equador. esperem que us interessi la  proposta i que
hi hagi algu disposat a venir per tal de participar en
 l'acte.tenint en compte que es tracta de l'agost i
molta gent estarà de  vacances, us
agraÏriem que ens fereu arribar una resposta per
a que  ens puguessim possar en contacte amb
algu.salutacions,l'oscar francinoali
supaywww.alisupay.org