[Quideuaquitarragona] de la laura aguade

Rebeca Tomás retosmayahoo.com
Dil Jun 19 09:07:13 CEST 2006

les meves felicitacions també a la parella!!! com ho
porteu? estressats? ;o)

proposaria un dia d'aquesta setmana o de la vinent per
poder-nos veure i fer calendari i avaluació
d'activitats.

proposo dimecres 21 a les 6 o les 7, a mi m'és igual!

 --- laura aguadé lopez <lauraaguadeahotmail.com>