Fwd: [Quideuaquitarragona] Altafulla Molt Important

infoaalisupay.org infoaalisupay.org
Dme Jul 26 11:41:24 CEST 2006

hola, ja s'apropa el festival. tal com varem parlar a la trobada que
vam tenir a la plaça del forum el dia 4 d'agost montarem parades
imformatives a la plaça. per la vostra part estaria be que vingues
algu amb info sobre la campanya i tambe amb la expo sobre el deute
(aquella que deia la rebeca que estava plastificada)contarem amb
taules i carpes per a que no ens mati la calor. els concerts
començaran a les set de la tarda per la qual cosa estaria be que
vinguessiu cap alla les cinc per tal de montar la parada. pel que fa
el dia nou d'agost, la xerrada publica es fara a la plaça del pou
(plaça de l'ajuntament d'altafulla) a les set de la tarda aprox.
finalment el jose proaño d'accion eccologica ha tingut poblemes amb la
visa i malauradament no hi podra assistir. la gent de la campanya
repsol mata encara no ha comfirmat res. vaig estar parlant amb el joan
tomas i estem a la espera. als cartells nomes hi sortiu vosaltres. hem
pensat en que parleu del deute, del proposit de la campanya i de les
relacions nord-sud. per la nostra part farem una petita exposicio
sobre la situacio actual a l'equador pel que fa el tema dels drets
humans...estaria be que ens reunissim a principis d'aquesta setmana
entrant per tal de deinir-ho tot d'una. us va be dilluns? o potser el
dimarts? quedem a la espera...
salutacions,
l'oscar francino

Quoting ofrancinoaalisupay.org: