[Quideuaquitarragona] de la laur setem.

laura aguadé lopez lauraaguadeahotmail.com
Dma Jul 25 18:59:33 CEST 2006

Hola!

Abans que res espero que estigueu bé, i perdoneu el "silenci" doncs he estat
unes setmanilles de vacances que m'han servit per desconectar del món
laboral que ja em convenia!
No torno a fer vacances (dels dies que em queden que no són gaires) fins
octubre, i tot l'estiu a partir d'ara estic per aquí.

Ens veiem el dijous!

Laura.