[Quideuaquitarragona] Re: Contacte Equador

infoaalisupay.org infoaalisupay.org
Dij Jul 13 02:09:34 CEST 2006

hola rebeca, he estat uns dies fora apartat de tot. el josep ja m'ha
possat al corrent. esta de conya el que proposses. gracies pel
contacte a l'equador. en no res us farem arribar el cartell. probare
de contactar amb el marc. tot endavant!!
salut,
l'oscar