[Quideuaquitarragona] Re: Gemma de nou

Rebeca Tomás retosmayahoo.com
Dij Des 14 11:41:11 CET 2006

Sí , suposo que són aquestes, les que et vaig escriure
en un mail. Ara no ho tinc per aquí Gemma.

Quan passi un altre cop coses com lo de Torredembarra,
simplement truca
i si podem ho fem i sino no, no passa res, Però é sque
el correu de vegades no el podem llegir cada dia, i
menys quan hi ha festes pel mig.

Per la resta, no podem obrir l'arxiu del tríptic, però
jo el tinc en paper i el que podem fer és picar-lo en
català directament. Si no, envia'l de nou si us  plau,
en un altre format si el tens.

Jo no tinc temps de trucar al Lluis per fer això dels
arxius, però potser ho pot fer el Quim, que està més
enterat d'informàtica. Sino haurà de ser el proper
dimarts a través de l'Amadeu.

merci per gravar-ho i a veure si podem fer servir
aquesta eina tan útil per fer una jornada aquí

Una abraçada