[Quideuaquitarragona] RESPECTE A LES REUNIONS! de la laura aguade

Cecilia Panisello Mangrane ceciliapaniselloayahoo.es
Dma Des 5 20:00:09 CET 2006

Rebeca Tomás <retosmayahoo.com> escribió:  Podem fer primera convocatòria a les 18.30 i començar
i a qui vingui més tard li fem 5 cèntims del que hem
parlat. Penseu que si les fem a la CGT, a les 8 hi ha
reunió de la coordinadora.

Hem quedat finalment a les 18 h de dilluns 11 al local
de la CGT (Al costat de la llibreria La Rambla)

Bon pont!!!!

--- laura aguadé lopez
escribió:

> Hola de nou!
>
> NOMÉS US ESCRIC PER COMENTAR-VOS QUE SI FIXEM LES
> REUNIOS DE QDQ PELS
> DILLUNS A MI TAMBÉ EM VA BÉ (MENYS EL DIA 11 PERQUE
> ESTIC DE VACANCES) PERÒ
> HAURIEN DE SER A LES 7 DE LA TARDA (PERQUÈ ÉS LA
> UNICA TARDA QUE TREBALLO
> FINS LES 6:30) I ESTIC A REUS PER TANT CAP A LES 7
> EM VINDRIA BÉ, REPECTE AL
> DIA CAP PROBLEMA... HO TINDREU EN COMPTE??
>
> GRACIES I PETONS A TOTS,
>
> Laura.

    Hola , crec que està molt be que tinguem un dia de la setmana concret per les reunions així ens podrem organitzar millor. A mi en dilluns em va be , a les 7h. també , si és a les 7'30 millor. Una abraçada .

                          Cecilia

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com