[Quideuaquitarragona] RESPECTE A LES REUNIONS! de la laura aguade

laura aguadť lopez lauraaguadeahotmail.com
Dma Des 5 14:43:59 CET 2006

Hola de nou!

NOM…S US ESCRIC PER COMENTAR-VOS QUE SI FIXEM LES REUNIOS DE QDQ PELS
DILLUNS A MI TAMB… EM VA B… (MENYS EL DIA 11 PERQUE ESTIC DE VACANCES) PER“
HAURIEN DE SER A LES 7 DE LA TARDA (PERQU» …S LA UNICA TARDA QUE TREBALLO
FINS LES 6:30) I ESTIC A REUS PER TANT CAP A LES 7 EM VINDRIA B…, REPECTE AL
DIA CAP PROBLEMA... HO TINDREU EN COMPTE??

GRACIES I PETONS A TOTS,

Laura.

FREE pop-up blocking with the new MSN Toolbar - get it now!
http://toolbar.msn.click-url.com/go/onm00200415ave/direct/01/