[Quideuaquitarragona] de la laura aguade: PROPERA REUNIÓ!

amadeu lopez milian amalmatinet.org
Div Des 1 08:23:40 CET 2006

Bon dia,
El lloc prodier ser una cafeteria, un bar, casa meva o tambe li podria
comentar al Joan de la CGT, no crec que hagi problemes. El que sigui mes
comode per a tots.
Bon cap de setmana
Amadeo