[Quideuaquitarragona] Avui vaig al museu de l'apartheid i a soweto

Rebeca Tomás retosmayahoo.com
Dma Ago 29 09:21:54 CEST 2006

Tot i que sigui turistic i tipic ;o) em ve de gust
veure el museu, diuen que realment val la pena.
Despres visitare una esglesia i em faran un tour per
soweto. Ho he de fer aixi, pq Johannesburg es una
selva. Inclus els que hi viuen tenen por, pq hi ha
molta criminalitat. Despres del tour em tornen a casa
els meus cosins i dema espero poder anar a una trobada
de projectes per accio no violenta a Pretoria. Alla
conec una senyora amb la que he estat contactant via
mail i que esta molt ficada en els problemes de la
SIDA.

Ahir vaig arribar a J'burg, despres de 7 hores de
viatge en un taxi colectiu des de Swazilandia. Va ser
una viatge agradable pq vaig poder seure davant, al
costat del conductor. Creuar la frontera amb SAfrica
es un no parar de papers i segells. I el paisatge, com
sempre, precios. He estat tres dies a St. Lucia, una
reserva amb llac i molt turistic, pero amb moltes coes
per fer. Vaig fer un safari de mit amb hipos, hienes,
animals de cassa (amb c trencada!, sino diu caca),
molt emocionant! i passsejades per la platja i per les
reserves.

Despres tres dies a una reserva a Swazilandia, a
Sondzela, perfecte per acabar el viatge, molt
relaxant, envoltada de besties a la porta de
l'habitacio i muntanyes i rius. Tambe vam anar a veure
gospel, pero no a una esglesia, sino a un centre on
fan fires. Pero era autentic veure la gent aixecar-se
ui cantar i ballar. I naltros per alla al mig!

Ja s'acaba l'aventura i sempre en voldries mes. Quan
sembla ue ja etsas acostumada al pais has de marxar...
pero torno segur, queden moltes coses per veure!

Ja tinc ganes de veure-us a tots i explciar-vos de
viova veu. No espereu massa fotos, els que em coneixeu
ja sabeu que soc molt manta per aquestes coses...

Petonots

Correo Yahoo!