[Quideuaquitarragona] Rv: Re: Rv: Re: Tarragona

Rebeca Tomás retosmayahoo.com
Dme Abr 26 08:42:59 CEST 2006

Gent

ahir vaig anar a BCN i vaig recollir el material que
em va preparar la Gemma Tarafa de repsol
2006-Contrajunta de afectados,que és le nom que té la
campanya Repsol Mata ara, per no ser tant agressiva
(Repsol Mata ha etsta absorbida per Repsol 2006 que és
una campanya estatal).

Són tríptics, posters, material del semianri, que
portaré demà dijous a la peli d'Entrepobles.

En tot cas lo dels llibres  per Cambrils li he dit a
la Iolanda que els baixi de Manresa (on tenen
l'Observatori del Deute) els dia del seminari a BCN
dia 13 maig. I ja trobarem la manera de baixar-los cap
a TGN entre tots.

De totes maneres si podeu imprimir relq ue us vaig
enviar ahir millor, per anar-ho deixant pels llocs.

Fins demà els que vingueu

 --- Iolanda Fresnillo