[Quideuaquitarragona] RE: Jornades interculturals i solidàries Cambrils 2006

Rebeca Tomás retosmayahoo.com
Dil Abr 24 19:15:50 CEST 2006

Carol

gràcies a tu.

Unes quantes coses més:

1. Necessitem un projector per la peli i pel power
point. Suposo que ho teniu en compte. Nosaltres
portarem un ordinador per la presentació en ppt, per
si de cas falla el CD on tenim gravada la presentació
o passa qualsevol cosa.

2. La resta d'actes del cap de setmana no surten al
programa? Quan surt el programa definitiu? Ens en
fareu arribar còpies per distribuir-les per aquí?

3. On és el centre Cultural? L'expo del SETEM on
estarà? la necessiteu per més dies o n'hi ha prou amb
els dies de les jornades? Hem de ser-hi a la
inuguració (si n'hi ha)?

4. La fira: tenim llibres i tríptics. Com serà
l'expositor/taula? estarà a l'aire lliure? quin serà
l'horari? per la propera reunió de QdQ necessitem
aquesta info per tal de fer taules de torns.

5. Tallers de sensibilització i teatre: hem aconseguit
una persona que vindrà a explicar contes dissabte a la
tarda. Es diu Fran Miró. Podeu dir quan seria
convenient que vingués? (franja horària de dissabte a
la tarda). Queda l'altre possibilitat del teatre
(tenim un guió però no el grup que pugui
representar-ho) i dels tallers per pares i nens (tenim
més contes i material). Distribuim nosaltres el temps
o ens ho dieu vosaltres? quina afluència de públic hi
ha normalment?

6. Expo vinyetes: lA Iolanda Fresnillo està intentant
trobar els originals. Va dir que no hi hauria cap
problema per imprimir-ho més gran i bona resolució.
Què pot trigar en imprimir-se? Podries donar-nos una
data límit per a que t'entreguem les vinyetes?

Crec que no hi ha res més. Si poguéssis respondre a
aquestes qüestions aviat, per poder-ho arreglar entre
la gent de la Campanya, t'ho agrairiem molt.

Fins aviat

QdQ Tarragona

http://www.debtwatch.org/es/inicio/publicacions/11.php?id_pagina=11&id_noticia=&id_agenda=&publicacions=4&id_publicacions=10&categorialink=&id_butlleti=&any_but=&id_nota=&id=