[Qui-deu-a-qui] Fwd: Presentació Deudocràcia a Tarragona

gemma.tarafa en odg.cat gemma.tarafa en odg.cat
Mie Feb 1 13:25:51 CET 2012

Moni....

L'Elena de QDQ-Córdoba està ara vivint a Tarragona.
Abans de festes es va posar en contacte amb nosaltres perquè volien fer
una presentació del llibre. En aquell moment no es va poder assumir i
vam quedar que ho faríem més endavant. Potser ara és un bon moment,
no?. Igual es poden sumar a la vostra presentació.

Petonets, Gemma

PD: Pels qui no veu venir ahir a la reunió de la campanya d'auditoria
dir-vos que va "viento en popa":)...Poc a poc anem definit la campanya i
l'auditoria i es va sumant gent amb ganes de treballar!.

, 1 Feb 2012
12:33:20 +0100, Monica - ODG wrote:

> Bon dia compas,
> us adjunto el
cartellet de la xerrada que fem amb l'Oli a Tarragona per presentar el
llibre. I també podeu veure aqui baix com ha quedat finalment el tema
amb la llibreria.

> Portarem uns 20 llibres.
>
> PER CERT: QUI HI
HA DE QDQ A TARRAGONA? HI éS ENCARA LA REBECA? HAVíA ALGú MéS PERò
NO RECORDO... Ens encantaria ser en contacte amb gent allí també, ens
queda cerca i podem fer de pont amb Barna:)