[Qui-deu-a-qui] Curs d'HORTS URBANS I REMEIS NATURALS / juny

Coordinació Ecologistes en Acció de Ca Coordinació Ecologistes en Acció de Ca
Jue Abr 26 15:33:34 CEST 2012

[cat-cast)

*¿Que necessito per fer un hort? Quines verdures em puc cultivar?
¿Quines plantes em poden ajudar a cuidar la meva salut sense dependre
tant de les farmacèutiques? ¿Com puc per fer els meus propis preparats?
¿Estem a punt per a la transició cap a un altre model?
*
Ecologistes en Acció i R&D et proposem un curs molt pràctic, pensat per
obtenir eines bàsiques per l'autogestió de les nostres vides en dos
aspectes bàsics i entrelligats com son l'alimentació i la salut.
Aprendrem tant a practicar l'agricultura a petita escala com a fer un
bon us de les plantes medicinals, aromàtiques i condimentaries.

El curs es divideix en dos mòduls de 12 h, d'un cap de setmana cada un.
Total: 25 hores

També existeix la possibilitat de fer només un dels dos mòduls.

16-17 juny / 30 juny-1 juliol

El programa del curs, sessió a sessió, el pots trobar *aquí*
<http://www.ecologistasenaccion.org/article23002.html>

/A càrrec d'Arnau Montserrat
responsable de l'herbolari de la vall de Can Masdeu
hortsiplantes en gmail.com <mailto:hortsiplantes en gmail.com> 644 46 07 31/

---------------------- castellano--------------------------------
*
¿Que necesito para hacer un huerto? ¿Qué verduras puedo cultivar? ¿Qué
plantas me pueden ayudar a cuidar mi salud sin depender tanto de las
farmacéuticas? ¿Cómo puedo para hacer mis propios preparados? ¿Estamos
listos para la transición hacia otro modelo?*

Ecologistas en Acción y R&D te proponemos un curso muy práctico, pensado
para obtener herramientas básicas para la autogestión de nuestras vidas
en dos aspectos básicos y entrelazados como son la alimentación y la
salud. Aprenderemos tanto a practicar la agricultura a pequeña escala
como a sacarle el jugo a las plantas medicinales, aromáticas y
condimentarias.

El curso se divide en dos módulos de 12 h, de un fin de semana cada uno.
Total: 25 horas. También existe la posibilidad de hacer sólo uno de los
dos módulos.

*16 a 17 junio / 30 junio a 1 julio de 2012*

El programa del curso, sesión a sesión, le puedes encontrar *aqui*
<http://www.ecologistasenaccion.org/article23002.html?artpage=2-2#outil_sommaire_1>

/A cargo de Arnau Montserrat
Responsable del herbolario del valle de Can Masdeu
hortsiplantes en gmail.com <mailto:hortsiplantes en gmail.com> 644 46 07 31
/