[Qui-deu-a-qui] per anar a Madrid

Monica - ODG monica.vargas en odg.cat
Vie Sep 23 08:38:11 CEST 2011

Bon dia,
Perdoneu si ja s'ha parlat d'això i no ho he vist, eh? Només voldría saber
com fem per la logística d'anada a Madrid. Sabem quants som? Entenc que
Jesús té una furgo amb 7 llocs, Olivier i jo posem un cotxe amb 5 llocs i...
Eulàlia posaba el seu? o hic per que imagino que serem prou gent, oi?
I per dormir allí, algunes de nosaltres hem dit als company/es madrileny/es
i ells el que necessitabem i ells/es s'encarrega, però potser no tothom que
va des de Barcelona sap a on dormir? Ho dic per que si som molts hauriem
d'avisar a Madrid per veure com s'organitza, oi?

I si ja está resolt, perdoneu el "paracaidisme" meu:)
Petonets,

Observatori del Deute en la Globalització (ODG)
http://www.odg.cat