[Qui-deu-a-qui] Acta setmana passda

Griselda gpinero en ono.com
Jue Oct 27 20:58:13 CEST 2011

I jo tampoc la havia llegit!! I vaig fer la ficada de pota de dir si a
la data del  17 desembre per un seminari de la comissió d'economia sobre
deute...
Ja vaig enviar a la comissió que Dani no podria hi ser per això....
Primera norma: llegir les actes!!!

Petonets i gràciessss Iolanda
griselda

El meu nou correu: *grisepinero en gmail.com
*