[Qui-deu-a-qui] Xerrada - dimecres 19 a les 21h - Cerdanyola + RECORDATORI reunió QDQ demà dimarts a les 19h

gemma.tarafa en odg.cat gemma.tarafa en odg.cat
Lun Oct 17 09:12:53 CEST 2011

Família...Gràcies per totes les respostes. Finalment, com que la xerrada
es farà força tard (21h) ho he pogut organitzar. La veritat és que aquest
horari que proposen em va molt millor que els horaris “habituals”.
M'acompanyarà la Magda, una noia del SCI que també està a la llista de
QDQ, te ganes de començar-se a implicar en aquestes coses i va ser la
primera en contestar. Dani, moltes gràcies per l'oferiment. Si et sembla
bé, que espero que sí:), agafaré part dels teus materials de Madrid. A
veure com va i si hi ha tanta participació com a Rubí i a Poble
Sec....etc.

Petonets, Gemma:)

PD: RECORDEU que demà a les 19h tenim reunió QDQ a l'ODG!!!. La idea és
definir (tenint present com va anar Madrid) en que ens concentrem ara i
com ho anem tirant endavant; formació Deute al Nord, materials de suport,
auditories, entitats front la crisi...etc.