[Qui-deu-a-qui] Proposta de formació pel 17 de desembre!

gemma.tarafa en odg.cat gemma.tarafa en odg.cat
Mar Nov 22 12:21:27 CET 2011

Olivier....hemos tenido telepatia...justo cuando has enviado tu correo yo
he enviado éste (a continuación)....Ahora no tengo tiempo de fusionar las
dos propuestas ya que entro a clase però pienso que son bien compatibles.
Tu has desglosado un poco más los temas....igual als podemos agrupar, no?
(o prioritzarlos un poco)...Gracias:)...Ah, a l'Olivier també el podem
afegir com un possible ponent:)...a qui més?...

Hola genteta,

Com anem?...

Pels qui no ho sapigueu, aquesta tarda a les 19h a JiP tenim reunió junt
amb els companys i companyes del 15M, Taifa...etc. que s'han sumat per
treballar plegats l'auditoria del deute espanyol.

L'OBJECTIU de la reunió d'AVUI és preparar la "formació de formadors" que
farem el dissabte 17 de desembre. Les persones que tinguin ganes de donar
un cop de mà en la preparació d'aquesta jornada de formació tant a nivell
de continguts com de logística seran molt benvingudes:)

Vam quedar que tractaríem de portar alguna proposta a la reunió d'aquesta
tarda. A continuació us passo un esborrany col•lectiu de proposta a veure
que us sembla. Hi vam dedicar uns min ahir a l'ODG després d'una reunió.
Vam tractar de recollir les demandes de la primera (i darrera) reunió
d'auditories:

ESBORRANY Formació de formadors 17 DES.:

10:00 - 12:00h: Deute al Nord; el cas de l'Estat espanyol.
12:00 - 12:30h: Descansillo
12:30 - 14:30h: Il•legitimitat / Auditories (altres referents)
DINAR
16:00 - 17:30h: Què passa si no paguem, si sortim de l'euro....etc.
17:30 - 18:30h: Com continuem treballant? (materials que necessitem,
properes reunions pel tema auditoria, possibles estratègies....)

És important que el programa no quedi molt i molt ple. És una formació de
formador i hem de tenir temps per poder fer debat, preguntar sobre els
continguts i sobre els materials dels que disposem o podríem disposar per
fer xerrades...etc.

Com ho veieu?, ho podem presentar aquesta tarda com a proposta esborrany
QDQ?...Si esteu d’acord estaria bé enviar a la resta de companys (no QDQ)
la proposta abans de la reunió.

Pel que fa a possibles ponents en el cas que la proposta agradi (recordeu
que està oberta a qualsevol canvi) el Dani Gòmez podria assumir el primer
bloc (deute al Nord), la Iolanda Fresnillo i la Gemma Tarafa podríem
assumir el 2on (il•legitimitat i auditories) i la gent de Taifa igual
podria assumir el tercer (què passa si...). Altres idees?, altres
ponents?.....Jo si volem tirar endavant puc contactar amb Taifa si no
venen avui a la reunió. Esperem a veure quines idees surten aquesta tarda,
quina proposta de formació es consensua i a partir d'aquí tanquem ponents.

Segur que aquesta tarda surten altres idees...

Jo avui tinc un "compromís" familiar (d'aquells on no vols/pots fallar:))
i segurament no podré venir a la reunió. De les persones que vam estar a
la reunió d'auditories tampoc poden venir la Moni, l'Olivier, el
Dani....L'Eulàlia arribarà un pel tard però si hi pot anar i presentar
la/las propostes. La resta podeu anar a la reunió?...

Això és tot de moment,

Un petonas, Gemma