[Qui-deu-a-qui] Proposta de formació pel 17 de desembre!

gemma.tarafa en odg.cat gemma.tarafa en odg.cat
Vie Nov 18 15:58:25 CET 2011

Família...dimarts vinent, dia 22, tenim reunió a les 19h a JiP amb gent
del 15M, Taifa...etc, totes les persones de la reunió de la campanya
d'auditories que vulguin donar un cop de mà en la preparació de la jornada
de formació de formadors del 17 de desembre. L'objectiu de la reunió és
"definir els temes a treballar", el programa i la part logística de la
jornada. Les persones de QDQ que vam anar a la reunió d'auditories
pensàvem que potser seria bona idea portar un esborrany de proposta a la
reunió del 22 una mica treballat des de QDQ (també ho vam demanar a la
resta de grups, assemblees...). Com que no hi haurà cap reunió de QDQ
abans d'aquesta reunió del 22 jo em vaig encarregar de centralitzar
algunes idees que vagin sorgint via mail.

Qui s'anima a tirar "la primera pedra"?; quins temes creieu que em de
treballar el dia 17 de desembre?, en quin format?...etc.

Ànims....

Dimarts a primera hora tractaré d'enviar un esborrany de proposta en base
a les idees que hàgim/hàgiu anat enviat.

Un petonas, Gemma:)

PD: Pels qui no vàreu poder venir ahir a l'estrena d'interferències només
dir-vos que va ser molt emocionant, de veritat!!!. Recordeu que la podeu
anar a veure al cine Girona i a l'Alexandra durant uns dies!!!:)