[Qui-deu-a-qui] xerrada 12 març ESF

Elena Romagosa elenaromagosa en gmail.com
Jue Mar 3 20:51:24 CET 2011

ei genteta,

els de ESF ens demanen una xerrada saobre deute per dissabte vinent 12
de març a les 12:30h (durada hora i mitja).
M'han escrit a mi perquè l'any passat la vaig fer jo però és una
demanada per la campanya.

És un nivell bàsic, són els voluntaris de l'entitat, alguns cabats
d'arribar, i desconeixen el tema, per tant seria una bona oportunitat
per agafar experiència i confiança en les xerrades (fa temps que no em
passo per les reunions però crec que tenim cares noves oi ;)

Jo estaria enacnatada de fer-la però no és segur que estigui aquí, tot
i que mol probable. Si jo no puc algú podria assumir-la? si jo puc
algú la vol fer a mitges?
Hi ha material de sobres i pwp preparat.

durant el dia de demà (divendres) m'he compromés a confirmar-li si
algú de Quideu a Qui? la pot assumir.

petonets grossos, tinc ganes de veure'us :)
--
Elena Romagosa
Sinó diem tot el que pensem, acabarem pensant només el que diem. (Dijous Paella)

Hola Elena,

Sóc l'Elena, també... Tècnica de formació d'ESF.

Et volíem demanar si podries venir a fer una formació per al
voluntariat d'ESF. És una formació sobre Deute, que ja vas ens vas fer
l'any passat.

Està enfocat a voluntaris nous de l'associació, alguns molt nous,
altres porten pocs mesos.

I la data seria el 12 de març a les 12.30 del matí i la durada una
hora i mitja més o menys.

Moltes gràcies,

Elena Aguilar

Tècnica de Formació
Assoc. Cat. d'Enginyeria Sense Fronteres
Tlf. 93 302 27 53
www.esf-cat.org