[Qui-deu-a-qui] ens veiem dimarts??

Beronika Garrosa beronika.garrosa en gmail.com
Sab Feb 26 13:01:55 CET 2011

Hola guapes!!!
Com esteu??? currant currant currant...???
Vaig arrivar a barna aquesta setmana però vaig anar de cul amb moltes coses,
sobre tot metges i no he tingut temps de res..
Vaig parlar amb la rica per veure'ns i em va dir que les reunions són els
dimarts, com sempre!!
Dons..si voleu...ens podem veure dimarts ABANS de la reunió? Després de la
reunió ho tinc una mica malament perquè estic a la floresta i em sembla
lluny.. jejejeje..i haig de baixar a barna a les 4 (metge)
Qué dieu???? vingaaaaaa!!!!
Una abraçada i bon cap de setmana!!!
mua mua mua

--