[Qui-deu-a-qui] [Fwd: [Deuda-QdQ] Rv: [QdQ-Madrid] Reunión skipe para preparar las jornadas de deuda de oct ubre]

gemma.tarafa en odg.cat gemma.tarafa en odg.cat
Jue Feb 24 09:59:15 CET 2011

Família....a la darrera reunió estatal de Madrid vam quedar que ens
trobaríem per començar a preparar les jornades estatals sobre el deute al
Nord. Ens van demanar des de Madrid que a cada grup algunes persones
s’apuntessin a aquesta comissió de treball. Aquest mail que han enviat a
la llista estatal va en aquesta línia. Jo, en el seu moment (a la reunió
estatal) els hi vaig comentar que en podia formar part i per això m'he
apuntat al doodle (a l'espera del que decidim). Crec però que estaria bé
saber QUI de BCN vol, te ganes d'estar en aquesta comissió. Jo cedeixo
gentilment el meu lloc a altres persones així que ànims:). Si som molts
també podem participar a l’skype des del mateix lloc...Ja direu. QUI més
en te ganes i pot?...Només ho heu de dir o ho podem xerrar a la propera
reunió; 1 de Març a les 19:30h a ODG.

Avui us passem l’acta de la darrera reunió de QDQ que també va girar al
voltant del deute al Nord. Aquest any aquest serà el tema estrella...

Petonets, Gemma