[Qui-deu-a-qui] DATA debat/reflexió sobre la crisi amb el sector....

Justícia i Pau - Eulàlia Reguant projectes en justiciaipau.org
Lun Sep 20 12:47:12 CEST 2010

Bon dia!

Per mi ho podem posar la següent setmana. Per dir preferències diria el
dimecres 20. El dijous 21, la FCONGDH té unes jornades sobre qui som i
què fem, i si volem obrir-ho a la Confederació seria interessant que no
hi hagi res (o pràcticament res) de les tres federacions.

Petonets :)

Eulàlia Reguant i Cura
Justícia i Pau
projectes en justiciaipau.org <mailto:projectes en justiciaipau.org>
dretshumans en justiciaipau.org <mailto:dretshumans en justiciaipau.org>
T: 933176177
F: 934125384
www.justiciaipau.org <http://www.justiciaipau.org/>

La informació és reservada i està prohibida la seva utilització o
divulgació per a altres finalitats, en compliment de la LOPD, la LSSI i
la normativa de seguretat vigent.
Si per error heu rebut aquest correu electrònic, feu-nos-ho saber i
elimineu-lo a continuació. Us demanem disculpes i us agraïm la vostra
col·laboració.
Si la recepció d'aquests correus electrònics us ocasiona alguna molèstia
podeu donar-vos de baixa mitjançant l'enviament d'un missatge a l'adreça
projectes en justiciaipau.org <mailto:projectes en justiciaipau.org>

Abans d'imprimir, penseu en la teva responsabilitat amb el MEDI AMBIENT.

En/na gemma.tarafa en odg.cat ha escrit: