[Qui-deu-a-qui] Decàleg (deute) -Dia contra la pobresa i trobada ONG davant la crisi

gemma.tarafa en odg.cat gemma.tarafa en odg.cat
Jue Oct 7 09:49:25 CEST 2010

Hola a tothom....

Ahir, després de ser conscients que no havíem fet les aportacions
referents al tema del deute al decàleg de les tres federacions vaig trucar
a la FCONGD per veure si finalment teníem temps per incorporar alguna
cosa. Els hi vaig comentar que sí havíem rebut el document “final” però
que un per l’altre no l’havíem revisat (sobretot la part del deute) tal i
com ens hagués agradat. També els hi vaig dir que nosaltres havíem entès
que aquest seria un document “marc” per anar treballant i no sabíem (fins
dilluns) que el dimecres s’entregaria als politics. De fet, volíem
matisar, incorporar algunes coses al punt 3 del decàleg (deute). El
document ja ha estat entregat als polítics però a partir d’aquest decàleg
es farà el manifest del dia 17 i la “pressió/lluita” cara a
pressupostos...etc. Aquest doc. era i és una mica per començar a treballar
alguns temes. Així doncs i resumint SI ELS HI FEM ARRIBAR ENTRE AVUI I
DEMÀ (fins migdia) alguns comentaris, aportacions al punt 3 del decàleg
encara estem a temps pel 17 (en la mesura que es pugui). Més endavant
també podrem anar fent altres incorporacions (a la resta de punts si ho
considerem oportú).

Això vol dir que SI CONSIDEREM que s’han d’incorporar conceptes, idees al
punt 3 em feu arribar un mail a gemma.tarafa en odg.cat i tractaré de fer una
proposta de consens abans del DIVENDRES al migdia. SI US PLAU, feu les
aportacions tenint en compte el text adjunt (punt 3) de la següent manera;
abans del primer paràgraf afegiria bla, bla, bla, després del segon, bla,
bla, bla...El que és important cara al manifest és que surtin aquells
conceptes que estem treballant (BREU) no pas corregir el que està escrit.
Em diuen també que si hi ha algun text que considerem interessant al
respecte els hi fem arribar.

Els hi vaig donar les gràcies perquè ens hem despistat...a veure si a la
propera estem al “quite”:).

Una abraçada, Gemma