[Qui-deu-a-qui] Encuentro QDQ

gemma.tarafa en odg.cat gemma.tarafa en odg.cat
Jue Nov 18 09:53:59 CET 2010

Hola a tothom...

Us volíem fer una petita consulta des de l'ODG. Com sabeu, el proper cap
de setmana 27 i 28 de Nov. tindrà lloc a Madrid l'Encuentro estatal de QDQ
que es fa un cop l'any. Aquesta vegada, des de QDQ-BCN no hi anirà massa
gent, de fet hi aniré jo. Espero poder-vos "representar" bé:). Des de
l'ODG us volíem comentar si us sembla bé que el bitllet es pagui amb
diners de QDQ i no de l'ODG ja que és una reunió estatal i jo hi aniré com
a membre de QDQ-BCN.

Bé, ja direu que en penseu. No trigueu massa que hauríem de treure el
bitllet com a molt tard demà. Com més dies passen més card és.

Petonets, Gemma

PD: Heu seguit donant voltes a les idees que van sortir dimarts?:)...Ja
xerrarem