[Qui-deu-a-qui] Convocatoria reunión estatal organizaciones y movimientos sociales en Barcelona 6 de junio 2010]

Justícia i Pau - Eulàlia Reguant projectes en justiciaipau.org
Lun Mayo 31 10:52:31 CEST 2010

Bon dia!

Aquesta convocatòria surt d'una reunió que es va fer durant EA4 de
sindicats i altres. A mi m'havia arribat.

Si tot va segons el previst, hi seré!

Eulàlia Reguant i Cura
Justícia i Pau
projectes en justiciaipau.org <mailto:projectes en justiciaipau.org>
dretshumans en justiciaipau.org <mailto:dretshumans en justiciaipau.org>
T: 933176177
F: 934125384
www.justiciaipau.org <http://www.justiciaipau.org/>

La informació és reservada i està prohibida la seva utilització o
divulgació per a altres finalitats, en compliment de la LOPD, la LSSI i
la normativa de seguretat vigent.
Si per error heu rebut aquest correu electrònic, feu-nos-ho saber i
elimineu-lo a continuació. Us demanem disculpes i us agraïm la vostra
col·laboració.
Si la recepció d’aquests correus electrònics us ocasiona alguna molèstia
podeu donar-vos de baixa mitjançant l’enviament d’un missatge a l’adreça
projectes en justiciaipau.org <mailto:projectes en justiciaipau.org>

Abans d’imprimir, penseu en la teva responsabilitat amb el MEDI AMBIENT.

En/na Monica - ODG ha escrit: