[Qui-deu-a-qui] felicitacions i tancament aniversari i encuentro

Iolanda Fresnillo iolanda.fresnillo en odg.cat
Lun Mar 15 13:26:28 CET 2010

Bon dilluns a totes i tots!

Primer, felicitacions mútues pels actes d'aquest cap de setmana. La
taula rodona de divendres, amb 60 persones i un debat molt interessant,
l'encuentro i la festa d'aniversari, han estat un èxit. Tothom ha quedat
molt content i jo penso que ens ha servit per unir una mica més la gent
de qui deu a qui a nivell estatal. A més, la festa va ser molt emotiva i
divertida ... ara, es noten aquests 10 anys en la (poca) capacitat de
recuperació després de tanta festa!!!

Però com sempre les coses no s'acaben quan tanquem les portes i anem a
dormir ... ens queden alguns flecos pendents.

Primer el tema econòmic: necessitaria que m'envieu abans de dimarts
vinent totes les despeses que heu fet a càrrec d'aquesta activitat. Ah!
i guardeu tiquets!!!

Per cert, qui es va quedar la caixeta dels sopars i la barra? Està a Edpac?

I si algú es va oblidar de pagar el sopar i/o el dinar, que pensi que ho
haurem de pagar amb diners de qui deu a qui ... per tant m'ho pot pagar
el dimarts vinent a la reunió.

Al final, amb l'estress de la festa, no vam tancar el tema de
socialització de despeses dels costos de viatge de la gent de fora de
catalunya ... estaria molt bé poder fer alguna cosa i reemborsar part
del cost a la gent que ha pagat més per assistir al encuentro.

Aquesta tarda, després de dinar, anirem al centre sant pere apòstol a
recollir les restes de cosetes que vam deixar-hi (pósters, gots, plats,
bombona d'heli, ...). Si algú veu aquest missatge i vol col·laborar, que
em truqui a l'ODG per quedar (93 301 17 93).

I ens veiem dimarts vinent, 23 de març, a les 19.30 h, a Setem. Suposo
que podrem fer avaluació de com va anar tot i pensar en les properes
activitats i coses a fer.

Petonets,

Iolanda Fresnillo
www.odg.cat