[Qui-deu-a-qui] avui, preparació acció qui deu a qui

Iolanda Fresnillo iolanda.fresnillo en odg.cat
Mar Mar 2 12:28:50 CET 2010

Hola gent,

Només recordar que avui hem quedat, a les 18.30 h a Setem, per preparar
l'acció del proper dia 13 de març. Hem decidit que farem una acció al
migdia, i hem de preparar un mapa i una pancarta. Necessitem mans per
pintar i dibuixar ...

Jo ja vaig demanar lo de l'heli per inflar globus: una bombona petita,
no retornable, per 30 globus, val 60 euros. Una bombona gran,
retornable, per a 100 globus, val 72 euros (i 90 euros de dipòsit que et
tornen quan tornes la bombona).

He demanat també ja la cervesa artesana boníssima per la festa del dia
13 (al final, parlant-ne amb el paio cervesero, he demanat només 5
barrils de 18 litres - 90 litres de cervesa -). Els barrils valen 45
euros, i ell m'ha assegurat que surten uns 50 gots, a 2 euros ... 55
euros de benefici per barril ... jejeje ....

Estic pendent que la DJClarinet em contesti pel tema de la música i ja
tenim tancat el tema del sopar (adjunto menú per a que aneu salivant ...)

I tinc un munt de fotos que m'han passat per fer el vídeo ... Recordeu
que ens heu d'enviar les fotos (iolanda.fresnillo en odg.cat) i anècdotes
(platera en edpac.org) de les accions i lluites contra el deute per
preparar la festa!!!!

Petonets

Iolanda Fresnillo
www.odg.cat