[Qui-deu-a-qui] Recordatori reunió estiuenca d'avui

Justícia i Pau - Eulàlia Reguant projectes en justiciaipau.org
Mar Jun 29 16:12:13 CEST 2010

Ei! Jo ja he enviat un mail a la iolanda però per si un cas, jo puc
venir... al final!

Així que compteu amb mi! :)

Eulàlia Reguant i Cura
Justícia i Pau
projectes en justiciaipau.org <mailto:projectes en justiciaipau.org>
dretshumans en justiciaipau.org <mailto:dretshumans en justiciaipau.org>
T: 933176177
F: 934125384
www.justiciaipau.org <http://www.justiciaipau.org/>

La informació és reservada i està prohibida la seva utilització o
divulgació per a altres finalitats, en compliment de la LOPD, la LSSI i
la normativa de seguretat vigent.
Si per error heu rebut aquest correu electrònic, feu-nos-ho saber i
elimineu-lo a continuació. Us demanem disculpes i us agraïm la vostra
col·laboració.
Si la recepció d'aquests correus electrònics us ocasiona alguna molèstia
podeu donar-vos de baixa mitjançant l'enviament d'un missatge a l'adreça
projectes en justiciaipau.org <mailto:projectes en justiciaipau.org>

Abans d'imprimir, penseu en la teva responsabilitat amb el MEDI AMBIENT.

En/na platera en edpac.org ha escrit: