[Qui-deu-a-qui] Xerrada a l'IES Emperador Carlos a Barcelona(Sants)

PI?ERO DELLEDONNE, GRISELDA gpinero en xtec.cat
Vie Feb 19 17:56:05 CET 2010

Hola a tothom:

Des de l ' IES Emperador Carlos es van a posar en contacte amb mi per a reproduir les xerrades que vam donar l'any passat. Aquestes xerrades es fan com iniciació d'un crèdít de recerca de 4º d'ESO. Hi ha una sobre el deute, que la puc asumir jo mateixa, i una altra sobre consum responsable i tot el que l'envolta: medi ambient, transnacionals, comerç just, etc. Aquesta és per un grup nombrós que s'ha aconseguit dividir-lo en dos d'uns trenta alumnes cadascú. Les xerrades són el mateix dia, el divendres 19 de març a les 11:30 hores.  Per a la  la xerrada sobre consum s' ha d'estar dues hores, perquè les fan consecutives.
Bé, és bastant urgent així que si algú/alguna vol i pot col·laborar  que m'envie un mail el més ràpid possible i el/la poso en contacte amb la prof. Nuria López, responsable d'aquesta part del crèdit.

Moltes gràcies, petons
Griselda