[Qui-deu-a-qui] Equipillo Encuentro - horari general + DJClarinet:)

audrey.esnault en odg.cat audrey.esnault en odg.cat
Mar Feb 9 12:01:23 CET 2010

Hola Gemma,

A mi em sembla bé la proposta de canvi d'horariq ue fas. No ho haviem
pensat, però és veritat que millor si podem dedicar una mica més de temps
a la reunió-trobada.
En quan a la clara, jo puc parlar amb ella o sino Iolanda? la idea sería
que el/els DJs portin el seu material (tabla de pinxar i ordenador
sobretotot).
Iolanda o Platera, feu el contacte amb el DJ Pepinyo?

en parlem,

un petonet,

Audrey