[Qui-deu-a-qui] Logística: trobada estatal 13/03 + revival 10 anys consu lta

iolanda.fresnillo en odg.cat iolanda.fresnillo en odg.cat
Lun Feb 1 12:08:40 CET 2010

Hola!

Divendres vaig escriure al santi, director cjb, perque no el vaig trobar per telèfon... Però encara no ha contestat. Dissabte vaig parlar amb anna monjo de l'espai pou de la figuera i hem va dir que haig de parlar amb angelo d'icaria ... Encara no ho he fet.

Jo avui sóc fora, dema intento tancar-ho tot. Audrey, igual podem decidir divendres a la reunio, m'han confirmat 3 persones que vindran. Aixi tenim en compte com volem que sigui la festa per decidir l'espai.

Petonets

Iolanda
Enviado desde mi dispositivo BlackBerry® de Orange.

-----Original Message-----
From: audrey.esnault en odg.cat
Date: Mon, 1 Feb 2010 12:01:58
To: <qui-deu-a-qui en llistes.moviments.net>
Subject: Re: [Qui-deu-a-qui]
 Logística: trobada estatal 13/
 03 + revival 10 anys consu  lta

Hola genteta,

Crec que hauriem de decidir alguna cosa respecte a la sala, perque el
13/03 s'està apropant ràpidament...
Iolanda, saps alguna cosa del CJB? sala al costat del forat de la vergonya?
Platera, del convent san pere apostol?

Como us comentava la setmana passada (veure mail a baix), la farinera del
clot sembla complicat en quan a l'utiliztació del bar.
La sedeta a Gràcia em sembla bé, però espero la vostra opinió (ubicació
bona, preus ok per QDQ, etc.?). Us recordo que serian unos 260 euros/max.
300 euros per una sala gran durant el dia i el bar a la nit (fins a les 2h
crec - per confirmar).

Si ho veieu bé, gràcies per confirmar-me el més aviat possible per poder
fer la reserva. Necessitaria en aquest cas un NIF i nom d'entitat.

Merci!

un petonet,

Audrey

 Hola tothom,