[Qui-deu-a-qui] 27 ABRIL Reunió QDQ - Re: Reunió amb coordinad ores i plataformes + esmenes FIEM

gemma.tarafa en odg.cat gemma.tarafa en odg.cat
Mar Abr 13 09:41:36 CEST 2010

Tens tota la raó Eulàlia....Així vam quedar. M'he despistat. Gràcies per
avisar.

PROPERA REUNIÓ QDQ: 27 d'abril a les 19:30h.

SERGI, pots mirar el tema de les sales?.

Petonets, Gemma