[Qui-deu-a-qui] reunió

Elena Romagosa elenaromagosa en gmail.com
Mar Abr 6 14:47:13 CEST 2010

genteta, jo avui podia venir, dimarts vinent no ho tinc tant clar....encara
que sigui només `per veure'us tenia ganes de venir...
a les 19h a setem? o era les 19:30h?
patunets!
(Gemma per la xerrada de dissabte m'animaria però m'hauria de ficar al dia
de tot i la veritat ñés que vaig una mica atabalada...)

El 6 d’abril de 2010 12:03, <gemma.tarafa en odg.cat> ha escrit:

> Hola família deute...Us han carregat les piles aquestes mini vacances?...:)
>
> Jo també sóc partidària de fer la REUNIÓ AVUI. Millor no fer-la coincidir
> amb la d'Enlazando Catalana ja que hi participem com a QDQ. Podem avaluar
> com va anar l'Encuentro i la trobada QDQ en general (10 anys) així no
> deixem passar massa temps i treballar algunes de les properes passes;
> lleis....etc.
>
> Ja direu...Els i les amants del futbol no patiu, tractarem de fer una
> reunió curteta:)...
>
> Aprofito el mail per fer-vos arribar una PETICIÓ DE XERRADA:

> [...]

Elena Romagosa
Sinó diem tot el que pensem, acabarem pensant només el que diem. (Dijous
Paella)
http://www.syntoniseramani.info/la-bretxa/assaburundint-l-africa/lang/ca-es