[Qui-deu-a-qui] centres educatius

platera en edpac.org platera en edpac.org
Mie Sep 30 16:11:12 CEST 2009

Hola,

Ahir no vaig poder anar a la reunió així és que us faig cinc cèntims de
com va el tema escolar:

- Centres educatius de secundària a Gràcia (4):
1. confirmats: un institut, IES Secretari Coloma, on farem una xerrada a
Batxillerats el divendres 16 a les 10.15 hores (si algú s'apunta a fer-la
ja m'ho diu).
2. Pendents de confirmació: IES La Sedeta, IES Pere Bosch
3. Negativa: IES Vil·la de Gràcia
- Formació d'Adults: hem trucat i convidat a totes les escoles d'adults de
Barcelona, són 26 en total. Estem bàsicament perseguint a la única que
està ubicada al barri de Gràcia (per proximitat) i pendents de la
resposta.
La resposta general a les trucades ha estat força divertida, si ens ho
agafem amb humor és clar: sou qui?, que feu què?, deute extern i crisi? en
fi, tot un panorama que ens recorda tota la feina que tenim!

No sé què us sembla però, pel tema del lloguer de la sala i veient les
dificultats en les respostes, jo reservaria el matí del divendres i
anul·laria el del dijous, com ho veieu?

Ja direu què va sortir de la reunió d'ahir. Doncs de moment res més,
seguim amb la persecució!

Petons,

Platera
Coordinadora d'EdPAC