[Qui-deu-a-qui] COSES VARIES [Fwd: Re: títol final]

Justícia i Pau - Eulàlia Reguant projectes en justiciaipau.org
Jue Sep 17 12:40:08 CEST 2009

Seguim amb la caixa de pandora...

La veritat que m'he fet una mica de lio, però, intentaré dir el que em
sembla. A mi m'agradava el de dimarts, però també, crec que és important
utilitzar el títol internacional per emmarcar-ho en el context que toca.
I un mix dels dos no el veig, perquè la gràcia del Crideu era que
ajuntava crisi i deute en una paraula...

Així, com a conclusió, jo posaria el títol internacional reduït, que la
segona part la trobo molt farregosa i no m'agrada.

Espero que se m'hagi entès... que estic molt espessa.

Petonets :)

Eulàlia Reguant i Cura
Justícia i Pau
projectes en justiciaipau.org <mailto:projectes en justiciaipau.org>
T: 933176177
F: 934125384
www.justiciaipau.org

En/na gemma.tarafa en odg.cat ha escrit: