[Qui-deu-a-qui] PROPOSTA CARTELL - III Setmana del deute

Beronika Garrosa beronika.garrosa en gmail.com
Mie Sep 16 21:15:32 CEST 2009

Hola gent!!!!
Qué tal?? Ja veig que esteu montant una setmana del deute mooolt
interessant, amb el Víctor del Congo!! i Eduardo de Cambalache...
A mí m'agrada més el segon cartell perque es veu millor, però l'altre també
m'agrada.
Com esteu?? Per qui suuuperbé, currant moltissim però molt contenta,
m'encanta Colombia i la feina que s'e esta fent des d'aquesta organització.
Os trovo a faltar!!!
Una abracada molt forta, beronika

Beronika