[Qui-deu-a-qui] imprenta setmana deute

audrey.esnault en odg.cat audrey.esnault en odg.cat
Mie Sep 9 16:44:21 CEST 2009

Hoal tothom,

He trucat a l'imprenta, el tinter.

M'han dit que si els donem el pdf del cartell (300 unitats) el dimecres
16/09 o dijous 17/09, els podem tenir sense cap problema el dimarts al
matí (clar millor si ho portem el 16/09)

Si de debó no podem abans, perqué esperem lo de la junta de la FCONGD o
d'Amnesty (ara no m'en recordo bé) com es va comentar ahir..ahuriem
d'enviar-lis el pdf al matí del divendres 18/09..abans de les 11h!
(ells no treballen el divendres a la tarda ni el dissabte).
En aquest cas ho podriem tenir el dimecres 23/09 al matí.

Gemma, em podries passar el nº de tel del Nacho' no el trobo.

Moltes gràcies.

un petonet a tothom!

Audrey