[Qui-deu-a-qui] ojo RECORDATORI (auditoria Equador) + PROPOSTA reunió QDQ

Monica - ODG monica.vargas en odg.cat
Mar Oct 27 10:37:44 CET 2009

Compas, nomás una cosita, la charla de Larrea no es en la FCONGD, sino:

    Dia: martes 3 de noviembre

    19,30 h. Taula rodona: la Justícia Climàtica

*Carlos Larrea*, Govern d'Equador

*Carmen Foro*, CUT (Brasil)

*Asad Rehman,* Amigos de la Tierra Internacional

**Delegación Boliviana

LLOC: Aula Magna de la Universitat de Barcelona, <M> Universitat L1 i L2

ORGANITZA: Ecologistes en Acció <http://www.ecologistasenaccion.org/> i
Campanya El Clima no està en venda
<http://elclimanoestaenvenda.wordpress.com/>

Petons,

En/na gemma.tarafa en odg.cat ha escrit:
> Hola a tothom...:)
>
> PETIT RECORDATORI I PROPOSTA:
>
> Tal i com vam comentar fa uns dies, AVUI NO hi ha reunió de QDQ!!!!.
>
> Aquesta tarda hi ha dues activitats que ens poden interessar. Si us hi
> fixeu les hores no coincideixen així que si voleu podeu anar a les dues:).
>
> a) A les 17:30h, hem QUEDAT amb l'Alberto Acosta per fer una petita reunió
> per parlar del tema de l'auditoria d'Equador; ¿en quin punt es troba el
> procés?, ¿què podem fer?...etc.
>
> ENS TROBAREM al seu hotel;
>
> Aparthotel SILVER
> Carrer de Bretón de los Herreros 26
> [...]

Observatori del Deute en la Globalització (ODG)
http://www.odg.cat