[Qui-deu-a-qui] Gegants de Ferro

gemma.tarafa en odg.cat gemma.tarafa en odg.cat
Mar Oct 20 09:08:46 CEST 2009

Família....

Al final TV3 entrevistarà a l'Alberto els dies 28 o 29 abans de marxar cap
a Quito. Ja us enviarem el link amb entrevista.

AVUI NO hi ha reunió QDQ:). El dissabte després de la batucada dèiem de
fer una reunió per avaluar la setmana del deute i veure com seguim el
dimarts 3 (Nov.) a les 19:30h a Setem. Va bé?.

Pels qui estigueu interessats en el tema de l'auditoria d'Equador, hem
quedat amb l'Alberto el dimarts 27 per fer una petita reunió sobre aquest
tema. Ja enviarem convocatòria.

Petonets, Gemma