[Qui-deu-a-qui] material QDQ - trobada diumenge

audrey.esnault en odg.cat audrey.esnault en odg.cat
Mie Oct 14 10:05:56 CEST 2009

Hola tothom,

Vaig passar al SCI i de material tenim:
- 4 banners (de teixit): un dient que els FADs no ajuden als països del
Sud, un contra la Llei del deute, un "Prou OMC - món no a la venda", i un
"PSOE : mentiders, l'AOD no ens fa més rics"..
No sé si voleu utilitzar un d'aquest?

- un munt (min. 200 exemplars) de cartells amb el logo de QDQ (ful blanc
amb logo en vermell i negre)
Em sembla que son un mica més gran qu'un cartell clàssic.

- 7 suports de fusta per colocar-hi els cartells i fer pancartes.

- 2 vestits sencers blancs de teixit amb la pegatina "Ripsol".

- tríptics de QDQ (no sé si és l'última versió o no?)

No sé que voleu portar el diumenge?

Jo podria passar al SCI recollir el que veieu útil i portar-lo el dijous o
divendres al CJB. Però no el puc portar directament el diumenge perqué
encara no estic segura al 100% de poder venir.

ja direu,

un petonet,

Audrey